برگزاری جشن مهرورزی ۵ اردیبهشت ماه

نوشته شده توسط سعیدی مریم در 1403/01/19 12:18

با سلام  و عرض ادب به همه شما عزیزان

 با همه وجود می‌خواهیم از شما بابت همراهی و محبتی که همواره داشته‌اید، تشکر کنیم.

می‌دونیم که هر سال انتظار این روزها رو می‌کشید تا دست به دست هم دهیم و بتوانیم لبخند را به روی لب‌های کودکانی بنشانیم که بیش از همه به مهر و محبت نیازمندند.

هفتمین دوره جشنواره «مهرورزی» که با هدف روشن کردن چراغ امید در دل کودکان نیازمند و دوست‌داشتنی ما برگزار می‌شود، فرصتی است که با همکاری شما، خاطراتی شیرین و به یادماندنی برای این کودکان رقم بزنیم. این بازارچه خیریه، بیش از آنکه یک رویداد باشد، یک جشن بزرگ از عشق و امید است که با دستان پر مهر شما و فرزندان دلبندتان شکل می‌گیرد. تا چهارشنبه 22 فروردین فرصت دارین که آمادگیتون رو برای شرکت در این رویداد(به مسئول مربوطه خانم کاظمی و خانم رفیعی) اعلام کنید. هر آنچه که دوست دارید از غذاهای خانگی گرفته تا هنرهای دستی و شیرینی‌جات، می‌تونه قلب این کودکان رو گرم کنه و لبخند رو به روی چهره‌هاشون بیاره

ما می‌دونیم که مشارکت شما فقط یک کمک مالی نیست، بلکه نمادی از مهر و همدلی است که در قلب هر یک از ما نهفته است. این جشنواره، فرصتی است تا به فرزندانمون بیاموزیم که زیبایی زندگی در به اشتراک گذاشتن، در کنار هم بودن و کمک به دیگران است. مشتاقانه منتظر مشارکت گرم و صمیمی شما هستیم. با هم می‌تونیم دنیایی از مهر و محبت رو برای این کودکان نیازمند خلق کنیم. با تمام قدردانی و احترام، به امید دیدار در جشن «مهرورزی».


دیدگاه ها

سلام و ادب بسیار کار ارزشمندی میباشد
1403/01/21 08:56
آخرین اخبار