اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید اکانت اسکای روم

با خرید اکانت اسکای روم از سامانه آموزشی مدیار از تخفیف های ویژه مدیار استفاده نمایید

  • تخفیف های مناسبتی
  • انتخاب اکانت چند ماهه (به ازای هر ماه اضافه 2% تخفیف تا سقف 10%)
  • انتخاب بسته های دیگر آموزشی در کنار خرید اکانت اسکای روم
  • استفاده از تخفیف عصرانه (ویژه کلاس های عصر)

اسکای روم

راهنمای خرید اکانت اسکای روم

برای خرید اکانت اسکای روم ابتدا در سامانه آموزشی مدیار ثبت نام کنید. ثبت نام اسکای روم اصلا زمان بر نیست و فقط یک دقیقه را به آن اختصاص دهید. پس از ثبت نام به منوی خرید سرویس بروید از بخش بالایی سایت کلاس آنلاین را انتخاب کنید در این هنگام انواع کلاس آنلاین برای شما ظاهر می شود که می توانید اسکای روم را انتخاب کنید. پس از انتخاب تعداد ماه، اگر کد تخفیف دارید آن را وارد نمایید و ادامه خرید را بزنید.

 خرید اکانت اسکای روم

پس از خرید برای ورود به اکانت اسکای روم کافیست به منوی کلاس آنلاین بروید و راهنما را کامل مطالعه کنید. در راهنما نحوه ساخت کلاس و ارسال لینک به کاربران توضیح داده شده است. همانطور که قبلا توضیح داده شد برای خرید اشتراک اسکای روم با تخفیف ، سرویس را چند ماهه انتخاب کنید تا تخفیف بگیرید. اشتراک اسکای روم در مدیار  از 5 نفره شروع می شود که این قابلیت در سایت اسکای روم وجود ندارد و شما باید حد اقل 30 نفره بخرید که قیمت آن چند برابر است.

تعرفه بیگ بلو باتن

در صورتی که کلاس های آنلاین شما در زمان عصر (13 الی 8 صبح) می باشد می توانید آنها را با تخفیف و قیمت ارزان تر خریداری کنید.

دریافت کد تخفیف

اسکای روم بستر مناسبی برای تدریس آنلاین می باشد. تدریس خصوصی در بستر اینترنت به صورت مجازی. اگر شما معلم خصوصی هستید یا در یک مدرسه یا آموزشگاه فعالیت دارید و می خواهید دوره های آنلاین برگزار کنید با خرید اسکای روم با قیمتی مناسب می توانید این امکان را برای خود و دانش آموز خود فراهم کنید.

ورود اسکای روم

اسکای روم نامحدود

در سامانه مَدیار به شما ثابت می شود که با هزینه ای اندک می توانید اسکای روم نا محدود داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز به تعداد نامحدود کلاس برگزار کنید. سایت اسکای روم امکان خرید زیر 30 نفر را به شما نمی دهد و در نتیجه برای خرید اکانت تدریس خصوصی باید هزینه ای بالا بدهید. اما سامانه مدیار به شما امکان خرید اکانت 5 نفره ، 10 نفره تا 3000 نفره را به شما می دهد و در نتیجه می توانید تعرفه اسکای روم را برای فقط 5 نفر پرداخت کنید.

ثبت نام در مدیار

 


مقالات مشابه

مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار اسکای روم رایگان در سرور های مدیار مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اسکای روم چیست خرید اشتراک اسکای روم خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات