اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف

کلاس مجازی بیگ بلو باتن چیست؟

  • نحوه ایجاد کلاس آنلاین در نرم افزار بیگ بلو باتن چگونه است؟
  • کلاس آنلاین بیگ بلو باتن چه امکاناتی دارد؟
  • به منظور شرکت در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن چه وسایلی موردنیاز می باشد؟

کلاس آنلاین یک فضای آموزشی می باشد که برای شرکت کنندگان، محدودیت زمانی و مکانی ندارد. در کلاس مجازی به دانش آموزان از طریق راه دور آموزش داده می شود و در محیط آنلاین می توانند با یکدیگر در تعامل باشند. کلاس آنلاین از دونفره تا چندصد نفره می تواند برگزار شود و محدودیتی ندارد.

خرید بیگ بلو باتن

کلاس مجازی یا کلاس آنلاین یکی از بخش های سیستم LMS) Learning Management System) می باشد. در حقیقت ال ام اس یک پلتفرم‌ نرم افزاری می باشد که به منظور تشکیل، مدیریت و سامان دهی کلاس های آموزشی آنلاین به کار برده می شود و موجب ایجاد ارتباط میان دانش آموزان و آموزشگاه از طریق اینترنت می گردد. هدف از بکارگیری LMS افزایش و بهبود سطح یادگیری می باشد و اکثر افراد می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

بیگ بلو باتن

 

خرید سرور بیگ بلو باتن با تخفیف و نصب رایگان

به منظور راه اندازی آموزش مجازی بیگ بلو باتن می بایست این نرم افزار را در یک سرور قوی نصب کنید. نصب کردن نرم افزار بیگ بلو باتن کار آسانی نیست و نیاز به تخصص بالایی دارد. متخصصین انگشت شماری هستند که می توانند این نرم افزار را بدون خطا در سرور نصب کنند و آن را فارسی کنند. خرید سرور نیز قدمی پر هزینه است که ماهانه هزینه چند میلیون تومانی برای شما به همراه خواهد داشت. به همین خاطر ما سرویس ویژه ای را در نظر گرفته ایم که موجب می شود بدون نیاز به خرید سرور bigbluebutton با کمترین هزینه ممکن از این برنامه استفاده کنید. در واقع این کار خرید نیست، بلکه نوعی اجاره می باشد ( اجاره سرور بیگ بلو باتن ) حتی افرادی که نرم افزار بیگ بلو را با ظرفیت کم می خواهند می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

انواع بیگ بلو باتن موجود در مدیار

  • بیگ بلو باتن 5 نفره
  • بیگ بلو باتن 10 نفره
  • بیگ بلو باتن 20 نفره
  • بیگ بلو باتن 50 نفره
  • بیگ بلو باتن 100 نفره
  • بیگ بلو باتن 200 نفره
  • بیگ بلو باتن 300 نفره
  • بیگ بلو باتن 500 نفره
  • بیگ بلو باتن 1000 نفره
  • بیگ بلو باتن بیش از 1000 نفر

 چگونه تخفیف بگیریم؟

پاسخ به این سوال بسیار مهم است چه بسا شما هم می توانید از این شرایط تخفیف استفاده کنید و خودتان در جریان نیستید! تعرفه بیگ بلو باتن که در لینک آورده شده مشخص است. اما اگر شما مصرفتان عصر ها باشد (از ساعت 1ظهر تا 7 صبح) می توانید با تخفیف بیگ بلو باتن ، بسیاری از هزینه های اضافی را حذف کنید.

به منظور شرکت در آموزش مجازی بیگ بلو باتن، چه وسایلی مورد نیاز می باشد؟

برای شرکت در کلاس آنلاین ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه می توان در آموزش مجازی شرکت کرد و چه امکاناتی لازم می باشد که در زیر به آن اشاره شده است:

  • کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا گوشی موبایل
  • اینترنت با سرعت مطلوب و بدون قطعی
  • بروزرسانی مرورگر کروم یا فایرفاکس
  • هدست یا اسپیکر و میکروفون به منظور صحبت کردن در کلاس با تدریس کننده

مزایای برگزاری کلاس در محیط بیگ بلو باتن

تشکیل کلاس آنلاین در بیگ بلو باتن چه ویژگی هایی دارد؟

  • تشکیل شدن کلاس به صورت آنلاین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد.
  • امکان شرکت کردن در محیط های آموزشی توسط اینترنت و عدم محدودیت مکانی
  • امکان رکورد کردن کلاس درس و مشاهده دوباره آن بدون محدودیت زمانی
  • احتیاج نداشتن به وسایلی که در کلاس حضوری نیاز می باشد از جمله میز، صندلی و وسایل آموزشی دیگر
  • امکان نظارت خانواده‌ها بر پروسه یادگیری دانش آموز و تدریس معلم
  • با شرکت در کلاس های آنلاین می توانید برای کارهای دیگر خود به راحتی برنامه ریزی نمایید.
  • اغلب در محیط آنلاین، شرکت کنندگان از اعتماد به نفس بیشتری به منظور تعامل با مدرس و سایر شرکت کنندگان برخوردار می باشند.
  • توانایی استفاده از کلاس مجازی در کل روزهای هفته و ساعات شبانه روز میسر می باشد.
  • شرکت در کلاس مجازی برای افراد شاغل آسان تر می باشد زیرا می توانند از آموزش های ضبط شده کلاس استفاده نمایند و محدودیتی در تعداد دفعات مشاهده فیلم وجود ندارد.
  • مدرس به راحتی می تواند در کلاس از دانش آموزان سوال بپرسد و امتحانات خود را در کلاس برگزار نماید.

امکانات کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

همانطور که میدانید در حال حاضر پلتفرم های زیادی به منظور برگزاری کلاس آنلاین و برگزاری مجازی کلاس ها موجود می باشد. شاید برای شما این پرسش مطرح شود که چرا باید از نرم افزار بیگ بلو باتن استفاده نمود و این نوع کلاس آنلاین چه امکاناتی را در اختیار مدرس و شرکت کننده قرار می دهد. تعدادی از مزایای کلاس مجازی بیگ بلو باتن عبارتند از:

  1.  در بخش کاربران در کلاس آنلاین، معلم می تواند اسامی افرادی که در کلاس وارد می شوند را ملاحظه کند و به این ترتیب از حضور و غیبت دانش آموزان مطلع می گردد.
  2. در بخش پیام ها مدرس و شرکت کنندگان می توانند پیام متنی وارد نمایند.
  3. امکان آپلود کردن فایل در کلاس وجود دارد و مدرس می تواند بر اساس فایل تدریس خود را انجام دهد.
  4. توانایی فعال کردن دوربین و میکروفون برای شرکت کنندگان 
  5. امکان فعال کردن تعداد نامحدود دوربین به صورت همزمان (لازم به ذکر است سرعت اینترنت باید مطلوب باشد در غیر این صورت با مشکل قطع و وصل شدن در کلاس مواجه می شوید)
  6. برخورداری از تخته وایت برد در کلاس و تدریس بر روی آن
  7. امکان گروه بندی دانش آموز و مشخص کردن مدت زمان موردنیاز برای گروه بندی و تعامل شرکت کنندگان در گروه های خودشان با یکدیگر

نحوه خرید کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

به منظور استفاده از کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ابتدا لازم می باشد بر اساس تعداد کاربرانی که به صورت همزمان آنلاین می شوند ، کلاس آنلاین تهیه نمایید. در صورتی که کلاس های آنلاین شما از ساعت 1 بعداز ظهر یا 13 شروع می شود و تا ساعت 7 صبح می باشد، می توانید کلاس آنلاین بیگ بلو باتن را با تخفیف از سامانه هوشمند سازی مدارس مدیار خریداری نمایید و از آن استفاده کنید. برای گرفتن کد تخفیف با شماره های 02144139075- 02144158893-02144134295 تماس حاصل نمایید و یا اینجا کلیک کنید.


مقالات مشابه

تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن خرید اشتراک ادوب کانکت نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن تخفیف های سامانه مدیار کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسه های کنکور تهران
لیست مقالات