اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

ادوبی کانکت ارزان

 

یکی از معروف ترین نرم افزارها به منظور برگزاری کلاس آنلاین ، ادوب کانکت (Adobe Connect) است و برخلاف پلت فرم های دیگر معروف که دانشگاه ها و مدارس از آن استفاده می نمایند open source نمی باشد. به این معنی که شرکت ارائه دهنده ی آن (ادوبی) آن را به صورت مجانی در اختیار استفاده کنندگان نمی گذارد و باید از سایت ادوب کانکت خریداری نمایید (طبق قیمت ادوبی کانکت) در وبسایت www.adobe.com . روش دیگر آن خرید اشتراک ماهانه از شرکت های داخلی بر اساس تعرفه آنها است. با این حال سامانه مدیار ، نرم افزار ادوب کانکت را با قیمت ارزان و مناسب ارائه می دهد. همچنین می توانید این نرم افزار را برای مدت محدود به شکل مجانی و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید تا امکانات آن را ملاحظه کنید.

ادوبی کانکت رایگان

 ادوبی کانکت ارزان

به منظور تهیه ادوب کانکت ارزان ابتدا در اپلیکیشن مدیار ثبت نام نمایید و پس از آن وارد قسمت سرویس ها شوید، بر روی منوی کلاس آنلاین کلیک نمایید و کلاس آنلاین ادوبی کانکت را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید.

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می گردد می توانید با استفاده از کد تخفیف و با قیمت کمتر آنها را تهیه نمایید.

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک نمایید.

لازم به ذکر است در کنار گزینه خرید ، گزینه تست رایگان را نیز وجود دارد. می توانید آن را انتخاب نمایید و بعد از کامل نمودن فرم ثبت نام آموزشگاه از آن به مدت محدود استفاده کنید.

 

پرسش هایی که در این مقاله به آن پاسخ دادیم

  • تعرفه ادوب کانکت چقدر می باشد؟
  • ارزان ترین ادوب کانکت کدام است؟
  • آیا ادوبی کانکت ارزان می باشد؟
  • آیا ادوبکانکت ارزان تر از سایر نرم افزار ها می باشد؟
  • هزینه ادوبی کانکت برای تعداد کم و زیاد کاربران
  • قیمت اجاره سرور ادوبی کانکت چقدر می باشد؟
  • آیا نصب ادوب کانکت روی سرور هزینه دارد؟ یا نصب رایگان دارد؟
  • چه سایت هایی ادوب کانکت ارزان ارائه می دهند؟

 

ادوب کانکت رایگان

 نمایی از کلاس ادوب کانکت

تعرفه adobe connect

ویژگی پلتفرم ادوب کانکت

  • کامل ترین امکانات را در کلاس مجازی ارائه می دهد. از جمله تغییر قالب، تخته سفید و اشتراک گذاری اسکرین و فایل، برگزاری آزمون 
  • توانایی ضبط جلسات کلاس
  • امکان ارسال نامحدود ویدئو و فایل
  • اپلیکیشن های اختصاصی  اندروید و ios ادوب را می توانید دانلود کنید
  • به دلیل مصرف کم منابع سرور ، قیمت آن ارزان می باشد

ویژگی ادوبی کانکت 

نمونه کلاس ادوبی کانکت (فیلم)

سامانه مدیار

اپلیکیشن مدیار در سه نسخه اندروید، آیفون (ios) و مرورگرهای ویندوز موجود می باشد. این اپلیکیشن در سراسر ایران مثل استان های تهران، البرز، اصفهان، شیراز، خراسان (مشهد)، ارومیه (تبریز)، اردبیل، مازندران (ساری)، گیلان و ... به وسیله مدارس ، آموزشگاه ها و دانشگاه ها بکار برده می شود.

نرم افزار مدارس ایران

 

دیگر امکانات اپلیکیشن مدیار

اپلیکیشن مدارس

املای غیر صحیح

adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت بیگ بلو باتن ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن خرید اشتراک ادوب کانکت نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت تخفیف های سامانه مدیار نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون
لیست مقالات