اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان

 

سامانه LMS مخفف عبارت (Learning Management System) است و به معنی سیستم مدیریت یادگیری می‌باشد. در حقیقت کلیه فعالیت های مرتبط با تعلیم و یادگیری مدرسه در سیستم LMS مدیریت می گردند. در حال حاضر با فراگیر شدن اینترنت و گسترش کلاس های آنلاین و مجازی، تعداد زیادی از مدارس، آموزشگاه ها و مراکز آموزشی سعی می کنند کلاس های آموزشی خود را به شکل آنلاین و در بستر اینترنت برگزار نمایند. برای انجام این کار سیستم مدیریت یادگیری یا LMS توانایی رفع کلیه نیازهای مدرسه را دارد و بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید از آن استفاده نمایید.

سیستم مدیریت یادگیری رایگان مدیار

سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان 

سیستم مدیریت یادگیری یک برنامه نرم افزاری می باشد که دانش آموزان و مسئولین می توانند از طریق موبایل یا کامپیوتر وارد آن شوند و از این طریق با مدرسه و معلم در ارتباط باشند. همچنین مدیریت می تواند از طریق LMS ، سیستم آموزشی را مدیریت نماید. به منظور استفاده از تمامی سیستم های مدیریت یادگیری به دلیل هزینه های سرور و برنامه نویسی باید تعرفه پرداخت کرد.

سامانه مدیریت یادگیری مدیار از جمله برنامه های هوشمند سازی مدارس می باشد که امکانات بسیار زیادی دارد و کلیه نیازهای مدرسه را به منظور آموزش دانش آموزان و مدیریت مدرسه برطرف می نماید. 

شما می توانید برای مدت محدود و کاربران اندک از کلیه امکانات سامانه LMS مدیار به صورت مجانی و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید. برای ثبت نام در نرم افزار مدیریت هوشمند مدیار کلیک کنید.

سامانه رایگان LMS مدیار

امکانات سامانه LMS مدیار

  • تعریف کلاس ها و کاربران و کلاس بندی آنها
  • قرار دادن برنامه درسی هر کلاس
  • تشکیل کلاس آنلاین و آموزش از طریق آن
  • قرار دادن تکالیف مربوطه برای هر یک از کلاس های درس
  • وارد کردن نمرات و صدور کارنامه
  • وارد کردن موارد انضباطی و حضور و غیاب دانش آموزان
  • امکان قراردادن برنامه مطالعه برای هر کلاس یا هر دانش آموزان به صورت جداگانه
  • امکان تعریف آزمون آنلاین تستی و تشریحی و تصحیح خودکار آن توسط سیستم
  • توانایی قرار دادن محتوای آموزشی برای هر کلاس
  • وجود بانک سوالات و انتخاب سوالات آزمون از طریق بانک سوالات

امکانات سامانه مدیریت یادگیری مدیار

 پرسش هایی که در این مقاله به آنها پاسخ داده می شود:

هزینه سیستم مدیریت یادگیری مدیار (LMS مدیار)

به منظور استفاده از سیستم مدیریت یادگیری مدیار و یا سامانه هوشمندسازی مدارس مدیار باید ابتدا در سایت مدیار ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در بخش سرویس ها وارد شوید و بسته یا بخشی از برنامه را که مدنظر دارید و می خواهید از آن استفاده کنید را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است به منظور بکارگیری از سامانه مدیار در مدرسه می توانید به مدت یکماه و تعداد محدودی از دانش آموزان از امکانات سامانه به صورت مجانی و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید .

هزینه LMS مدیار


مقالات مشابه

نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین تکالیف هوشمند چیست نرم افزار مدارس غیرانتفاعی بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ال ام اس چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS)
لیست مقالات