اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار

اپلیکشن هوشمندسازی مدیار

در تمام دنیا، هوشمندسازی مدارس به صورت وسیع صورت گرفته است و در حال حاضر کیفیت آن برای مدیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین معیار انتخاب اولیا برای انتخاب مدرسه ، کیفیت و کارا بودن مدرسه هوشمند می باشد. 

به کار گیری از اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار موجب می گردد یک ارتباط آنلاین میان دبیر و اولیا ایجاد گردد و همین امر موجب می گردد اولیا بتوانند نظارت عالی بر عملکرد و یادگیری فرزند خود داشته باشند.

سامانه هوشمند مدیار

مدارسی که تمایل به هوشمندسازی سازمان آموزشی خود دارند و می خواهند متناسب یا اصول آموزشی روز دنیا پیش بروند می توانند از اپلیکیشن هوشمندساری مدارس استفاده نمایند. یکی از بهترین اپلیکیشن ها، سامانه هوشمند مدارس مدیار می باشد که با برخورداری از طراحی زیبا و ساده ارتباط بین اولیا و دانش آموز با مدرسه را فراهم می کند و همه افراد مدرسه اعم از مدیر ،کادر اداری، معلمین ، اولیا و دانش آموزان می توانند اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایند و بدون هیچ محدودیتی در تمام ساعات شبانه روز باهم در ارتباط باشند. همچنین افراد می توانند از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ وارد حساب کابری خود شوند. اپلیکیشن مدیار در پنل های مجزا از هم برای مدیر، معلم و دانش آموز می باشد.

اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس مدیار

امکانات اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس مدیار

    • بخش پیامها: در این قسمت دانش آموز با معلم و مدیر و کادر مدرسه می تواند به صورت آنلاین در ارتباط باشند.
    • بخش حضور و غیاب: این بخش شامل حضور و غیاب مدرسه و حضور و غیاب کلاسی می باشد. در بخش حضور و غیاب مدرسه، معاون مدرسه ساعت ورود و خروج دانش آموز از مدرسه را ثبت می کند . همچنین در صورتی که مدرسه دستگاه حضور و غیاب داشته باشد می تواند به سامانه مدیار متصل کند. در بخش حضور و غیاب کلاسی، معلم در هر زنگ حضور و غیاب انجام میدهد و اولیا به صورت آنلاین می توانند از وضعیت حضور دانش آموز خود در مدرسه مطلع شوند.
    • بخش موارد انضباطی: در این بخش معلم و کادر مدرسه می توانند موارد انضباطی دانش آموز اعم از تنبیهی و تشویقی را وارد نمایند و اولیای دانش آموز به صورت آنلاین از این موارد مطلع گردند.

موارد انضباطی در سامانه مدیار

    • بخش نمرات: در این بخش معلم می تواند نمرات کلاسی، میان ترم، پایان ترم،امتحانی و ... را هم به صورت عددی و هم به صورت توصیفی وارد نماید و اولیا و دانش آموز آن را به صورت آنلاین مشاهده نماید.

بخش نمرات در سامانه مدیار

    • بخش کارنامه : در این بخش مدیر یا معلم می تواند کارنامه های مختلف اعم از کارنامه میان ترم، کارنامه ترم اول و ... را ایجاد نماید. همچنین این کارنامه ها به دو صورت کارنامه عددی و توصیفی می باشد. در کارنامه شما می توانید رتبه در کلاس، رتبه در پایه و میانگین نمره هر درس در کلاس را ملاحظه نمایید. همچنین پس از صدور کارنامه، دانش آموزان و اولیا در هر ساعت از شبانه روز می توانند در سامانه هوشمند مدیار کارنامه خود را ملاحظه نمایند.
    • بخش تکالیف: در این قسمت معلم می تواند تکالیف روزانه دانش آموزان را قرار دهد و دانش آموز پس از انجام دادن تکلیف، تصویر یا متن آن را برای معلم در آن بخش ارسال کند و معلم به انجام تکلیف دانش آموز امتیاز دهد.

بخش تکالیف سامانه مدارس مدیار

    • بخش اخبار و گالری: در این بخش مدیر و کادر اداری مدرسه می توانند تمامی خبرها و اطلاع رسانی ها را انجام دهند و اولیا و دانش آموزان آن را در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین ملاحظه نمایند. همچنین در بخش گالری کادر مدرسه می توانند پوشه ایجاد نمایند و عکس های مربوط به هر پوشه را داخل آن قرار دهند.
    • بخش محتوای آموزشی : در این بخش معلم می تواند فایل های آموزشی اعم از فایل صوتی، تصویری و متنی و یا فیلم های آموزشی را قرار داده و دانش آموزان آن را در هرساعت از شبانه روز و چندین بار ببینند و سوالات و اشکالات خود را در همان بخش از معلم خود بپرسند و دبیر پاسخ دهد. همچنین این امکان برای معلم فراهم شده تا اگر تمایل داشت سوالات دانش آموزان را تایید نماید تا سایر دانش آموزان هم ملاحظه نمایند.

محتوای آموزشی در سامانه هوشمند مدیار

    • بخش گزارشات: در این بخش مدیر یا دبیر می تواند گزارش گیری برای هر کلاس ، هر درس یا هر دانش آموز انجام دهد و به این ترتیب از میزان پیشرفت یا عدم پیشرفت دانش آموزان یا کلاس ها در زمان های مختلف مطلع گردند.

بخش گزارشات در سامانه مدیار

    • بخش آزمون آنلاین : در این قسمت شما می توانید آزمون های میان ترم، پایان ترم، آزمون کلاسی و سایر آزمون ها را قرار دهید. آزمون های شما می تواند به صورت متنی تستی، تصویری تستی، صوتی تستی و یا تشریحی باشند. همچنین پس از جوابدهی دانش آموزان در آزمون های تستی ،سیستم به صورت اتوماتیک نتایج را اعلام می کند و نیاز به تصحیح کردن توسط معلم نمی باشد.
    • بخش رضایتنامه: در این بخش مدرسه می تواند رضایتنامه های خود را قرار دهد و اولیا به صورت آنلاین ملاحظه نمایند و موافقت یا مخالفت خود را اعلام نمایند. همچنین اولیا در صورت موافقت می توانند امضای دیجیتال نمایند.

رضایتنامه در اپلیکیشن هوشمندسازی مدیار

 

 


مقالات مشابه

با تجهیزات هوشمندسازی مدارس آشنا شوید ویژگی های مدرسه هوشمند مزایای مدرسه هوشمند چیست خصوصیات مدارس هوشمند مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس چرا هوشمندسازی مدارس لازم است؟ نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios مقایسه مدارس هوشمند و عادی راهنمای اپلیکیشن و سایت شاد برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید نرم افزار مدارس غیرانتفاعی دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان بهترین جا برای تبلیغات مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان
لیست مقالات