اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند

نرم افزار تولید و ساخت کارنامه مدارس که توسط LMS مدیار پشتیبانی می شود تمامی امکانات لازم برای مدارس و دانشگاه ها و موسسات را دارا می باشد. این کارنامه در قالب های مختلف طراحی شده و بسیار هوشمند و سریع عمل می کند. قابلیت دانلود در گوشی های اندروید و آیفون (اپل) وجود دارد. به علاوه در مرورگر های ویندوز (رایانه) قابل استفاده می باشد. در زیر امکانات این برنامه را با هم بررسی می کنیم.

نرم افزار تولید کارنامه

امکانات کارنامه مدیار

  • اتصال به بخش نمرات و آزمون ها
  • کاربری بسیار ساده و راحت بدون نیاز به آموزش
  • محاسبه رتبه در کلاس و رتبه در پایه برای هر درس
  • محاسبه میانگین کلاس و میانگین پایه برای هر درس
  • قابلیت انتخاب قالب دلخواه از میان قالب های پیش فرض
  • قابلیت تغییرات قالب از قبیل تغییر رنگ پس زمینه و فونت ها
  • اضافه و کم کردن ستون ها و سطر ها و متن ها و ...
  • انتخاب از بین چندین قالب رنگی و سیاه و سفید
  • پشتیبانی هر دو نوع کارنامه عددی و توصیفی
  • قابلیت افزودن متن و عکس در قالب
  • نمایش عکس پرسنلی دانش آموزان و عکس لوگوی مدرسه در کارنامه
  • قابلیت ویرایش هر کارنامه به صورت جداگانه قبل از صدور
  • امکان صدور کارنامه از طریق اپلیکیشن بدون نیاز به چاپ کاغذی
  • امکان چاپ کارنامه در ابعاد مختلف
  • می توان از کارنامه ها خروجی pdf گرفت
  • نمایش نمودار های پیشرفت دانش اموز
  • قابلیت افزودن چندین آزمون (در ستون های مختلف) به کارنامه
  • امکان محاسبه تراز کنکوری
  • امکان روی نمودار بردن نمرات (تعیین حداکثر نمره و تغییر دسته جمعی نمرات)
  • قابلیت اجرا روی گوشی های اندروید و آیفون ios
  • امکان استفاده برای مدرسه ، دانشگاه ، آموزشگاه زبان و دیگر آموزشگاه ها

از مهمترین مزایای اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس به منظور ایجاد کارنامه عبارت است از: راحت تر شدن صدور کارنامه به شکل آنلاین و تسریع پروسه مدیریت مدرسه

دمو نرم افزار رایگان ساخت کارنامه

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار بهتر است ابتدا آن را تست کنید و در سامانه مدیریت یادگیری (LMS) مدیار ثبت نام کنید و نسخه آزمایشی (دمو) را مورد بررسی قرار دهید. بی شک علاوه بر بخش تولید کارنامه، از امکانات دیگر این برنامه استقبال خواهید کرد.

یکی از مهم ترین کارهایی که در مدارس به صورت پیاپی انجام می شود، ایجاد و صدور کارنامه برای دانش آموزان می باشد که اگر به شکل دستی انجام شود بسیار زمان بر می باشد و ممکن است همراه با اشتباه باشد. همچنین به علت تعداد زیاد کارنامه خصوصا در مدارسی که تعداد دانش آموزان آن زیاد است، ایجاد کارنامه به همراه تعیین رتبه دانش آموز در کلاس و نمودارهای پیشرفت و مقایسه دانش آموزان باهم امری دشوار و پیچیده است. به همین دلیل استفاده از یک نرم افزار کارنامه ساز این امکان را برای مسئولین فراهم می کند تا در کمترین زمان ممکن، کارنامه موردنظر خود را برای دانش آموزان صدور کنند. این فعالیت یک قدم موثر در راستای هوشمندسازی مدارس می باشد به دلیل اینکه با صدور کارنامه در کنار تجزیه و تحلیل درست و قوی، این امکان برای والدین فراهم می شود تا در جریان فرآیند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان قرار گیرند.

دانلود سامانه کارنامه مدیار

این برنامه در دو نسخه اندروید و ios در دسترس می باشد و همچنین از طریق مرورگرهای کامپیوتر نیز قابل استفاده است

دانلود کارنامه ساز اندروید دانلود کارنامه ساز آیفون اپل

از جمله بخش های مدیریت هوشمند مدارس، به وجود آمدن کارنامه های توصیفی و عددی می باشد که کاربردی می باشد. همچنین به سبب انعطاف زیاد می توان کارنامه موردنیاز را ایجاد کرد. صدور کارنامه به منظور ارسال گزارش در مورد ریز نمرات دانش آموزان از کارهای دائمی مدارس است اما به علت احتمال زیاد در وجود خطا در زمان ورود نمرات به شکل دستی نیاز به وقت بسیاری برای ورود نمرات می باشد. علاوه بر تعداد زیاد دانش آموزان به دلیل بالا بودن تعداد امتحاناتی که برگزار می گردد، لزوم استفاده از نرم افزار هوشمند احساس می شود اما فرایند صدور کارنامه با توجه به سلایق و انتظارات مدیران متفاوت است و امکان دارد هریک از مدیران یکی از نرم افزارها را انتخاب کنند.

کارنامه در سامانه مدیار

از جمله نرم افزارهای قوی برای ایجاد کارنامه، نرم افزار هوشمندسازی مدارس مدیار است. هدف نرم افزار مدیار ایجاد ارتباط میان مدرسه و والدین و همچنین اتوماسیون کردن مدیریت مدرسه می باشد و سعی می کند تا بتواند احتیاجات مدرسه و والدین را رفع نماید و سبب افزایش سطح رضایت والدین شود. لازم به ذکر است اپلیکیشن هوشمندسازی مدارس مدیار کوشش می کند تا با افزایش ارتباط بین والدین و مدرسه، میزان پیشرفت دانش آموزان را افزایش دهد.

کارنامه های صادر شده به وسیله نرم افزار مدیار به دو صورت عددی و توصیفی است. لازم به ذکر است امکان گرفتن پرینت از کارنامه وجود دارد و به صورت فیزیکی به دانش آموزان یا اولیا ارائه دهید.

قسمت کارنامه در سامانه مدیار انعطاف پذیر و کاربردی است. در این قسمت شما می توانید نمرات را به شکل دستی و یا به وسیله نمرات وارد شده در نرم افزار وارد کنید. لازم به ذکر است می توانید بازه زمانی را تعیین نموده و کارنامه ماهانه، ترمی، هفتگی و ... صادر کنید.

کارنامه مدارس هوشمند

طریقه ایجاد کارنامه در سامانه هوشمند مدارس مدیار

به منظور ایجاد کارنامه در سامانه مدیار باید گزینه افزودن را بزنید. سپس نام کارنامه ، پایه ، کلاس مورد نظر، دروسی که می خواهید در کارنامه وجود داشته باشند، اسامی آزمون هایی که می خواهید نمرات مربوط به آن آزمونها در کارنامه قرار گیرد و قالب کارنامه را انتخاب نمایید و سپس گزینه ثبت را بزنید. سپس کارنامه هر یک از دانش آموزان برایشان ارسال می شود و می توانند ملاحظه کنند. همچنین در کارنامه رتبه در پایه ، رتبه در کلاس و میانگین کلاس قرار می گیرد و همین موضوع سبب می گردد تا دانش آموز بتواند خودش را ارزیابی کند. همچنین امکان گزارش گیری و مقایسه کلاس ها و دانش آموزان باهم وجود دارد. با ارسال کارنامه آنلاین دانش آموز و اولیا در هر زمان و هر مکان می توانند کارنامه خود را ملاحظه نمایند و والدین از وضعیت تحصیلی و درسی دانش آموز مطلع گردد.

پرسش هایی که پاسخ داده شد

  • مزیت صدور کارنامه توسط اپلیکیشن
  • معایب صادر کردن کارنامه به صورت دستی
  • ایجاد کارنامه در نرم افزار هوشمند مدیار چگونه انجام می شود؟
  • بهترین نرم افزار کارنامه ساز مدارس کدام است؟
  • بهترین اپلیکیشن تولید کارنامه چیست؟
  • چگونه می توان به صورت آنلاین کارنامه ایجادکرد؟
  • کارنامه ساز آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟
  • نحوه ایجاد کارنامه در گوگل چگونه است؟
  • برنامه مناسب برای ساخت کارنامه تحصیلی چه نام دارد؟                                                              

مقالات مشابه

با تجهیزات هوشمندسازی مدارس آشنا شوید ویژگی های مدرسه هوشمند مزایای مدرسه هوشمند چیست مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران مزایای مدرسه هوشمند کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس چرا هوشمندسازی مدارس لازم است؟ نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس تعریف مدرسه هوشمند اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار مقایسه مدارس هوشمند و عادی معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس لینک دانلود و ورود برنامه شاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios نرم افزار آزمون آنلاین رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین تکالیف هوشمند چیست مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار مدارس غیرانتفاعی نرم افزار رایگان تدریس آنلاین دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان نرم افزار ارزشیابی توصیفی ابتدایی و عددی متوسطه و دبیرستان نرم افزار ثبت و تجزیه تحلیل نمرات دانش آموزان متوسطه و ابتدایی تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم بهترین جا برای تبلیغات مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان کنکور آزمایشی چیست؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات