اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403

همه ی اولیا دوست دارند فرزندانشان در بهترین مدارس با امکانات خوب تحصیل کرده و نتایج خوبی کسب کنند. بر همین اساس دانش آموزان بعد از اتمام پایه ی ششم به هفتم و پایه ی نهم به دهم اقدام به شرکت در آزمون های تیزهوشان میکنند. آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم بر پایه ی سوالات استعداد تحلیلی بوده درحالیکه در آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر سوالات مربوط به استعداد تحلیلی سوالات با استعداد تحصیلی نیز ارائه میشود. در این مقاله لینک دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 را برای شما آورده ایم تا بتوانید با نوع سوالات آشنا شوید. 

لینک دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403

بخش اول سوالات

بخش دوم سوالات

شما با کلیک روی این لینک میتوانید فایل پی دی اف سوالات را دانلود کرده و با نوع سوالات این آزمون آشنا شوید. استفاده از نمونه سوالات میتواند تا حدود بسیار زیادی در نتیجه ای که از این آزمون کسب میکنید به شما کمک کند. 

مدارس تیز هوشان یکی از جمله مراکز آموزشی قوی در کشور به حساب می آید که با داشتن سطح علمی بسیار بالا، هزینه ی مناسبی را به عنوان شهریه نیز دریافت میکنند. تحصیل در این مدارس میتواند استعداد های نهفته ی دانش اموزان را شکوفا کرده و علاقه به درس را نیز در فرد تقویت کند. هرساله این آزمون ها در هنگام تغییر پایه برگزار میشود و دانش آموزانی که رتبه ی بالاتری کسب کنند میتوانند در جهت ثبت نام در این مراکز اقدام کنند. بنابراین شرط ورود به این مدارس قبولی در آزمون ورودی آن میباشد.

دانش آموزان باید دقت داشته باشند برای شرکت در آزمون تیزهوشان در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند تا بتوانند با حضور در جلسه امتحان شانس خود را برای ورود به این مدارس امتحان کنند. 

لینک صفحه ی اینستاگرام مدارس تیزهوشان

لینک کانال تلگرام اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان

 دانش آموزانی که امسال از پایه ی ششم برای ورود به پایه هفتم در آزمون تیز هوشان شرکت کردند میتوانند با دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 نمره ی تقریبی خود را محاسبه کنند. به این صورت میتوانند با در نظر گرفتن نتیجه ی احتمالی آزمون نسبت به قبولی یا رد شدن خود احتمالاتی را در نظر بگیرند و بر اساس این احتمالات نسبت به پیش ثبت نام در دیگر مدارس اقدام کنند تا در صورت قبول نشدن در تیزهوشان، از ثبت نام در دیگر مدارس نیز جا نمانده باشند.

متقاضیان سال آینده

دانش آموزانی که در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون تیز هوشان سال آینده میباشند میتوانند با دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 و همچنین پاسخنامه ی این آزمون ها ربای حضور در جلسه آمادگی بیشتری کسب کنند.

بخش اول و پاسخ نامه اولیه آزمون 1403-1402

بخش دوم و پاسخ نامه نهایی آزمون 1403-1402


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است لیست آدرس و شماره تلفن برترین مدارس سمپاد متوسطه دوم تهران نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای تاریخ آزمون آنلاین سنجش ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان نرم افزار آزمون آنلاین رایگان بهترین کتاب های آزمون هوش ششم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد کنکور آزمایشی چیست؟ شرایط شرکت در کنکور آزمایشی مقایسه فرق آزمون عملکردی و مدادکاغذی بهترین مدرسان فیزیک کنکور بهترین مدرسان شیمی ایران بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی آزمون مداد-کاغذی چیست؟ بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان نمره ی مستمر چگونه محاسبه میشود آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین
لیست مقالات