اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

چگونه هم سختی نکشیم و هم در امتحانات دوازدهم تجربی 20 بگیریم؟

در هر مقطع از دوران حیات بشر، ضرورت اول، انتخاب سبک زندگی بوده است. باید پذیرفت که شخصیت اجتماعی هر فرد، بستگی به انتخاب‌های او دارد. برای درس خواندن هم می‌توان با انتخاب روش مناسب، از دانش‌آموزی که در شرایط فعلی نمی‌تواند به درستی مفاهیم را فرا بگیرد، دانش‌آموزی متولد شود که می‌تواند هر مطلبی را به خوبی بیاموزد. این روز‌ها با آموزش از طریق تماشای ویدیو‌های آموزشی می‌توان فرآیند یادگیری را تسهیل نمود. ما به شما میگوییم چگونه می‌توانید با مشاهده‌ی ویدیوهای آموزشی دوازدهم تجربی و تکرار شعار «سخت نگیر، یاد بگیر» مدرسه مجازی آی نو در امتحانات دوازدهم تجربی، بهترین نمرات را کسب کنید.

ویدیوهای آموزشی دوازدهم تجربی

روش یادگیری آسان دروس دوازدهم تجربی، ویدیو آموزشی رایگان مدرسه آی نو

به تعداد هر کتاب تحصیلی، روش مناسبی برای مطالعه‌ی آن کتاب موجود است. اما معمولاً دانش‌آموزان به دلیل زمان محدودی که دارند نمی‌توانند در طول یک سال تحصیلی هم خود را برای امتحانات آماده کنند و هم رتبه‌ی خوبی در کنکور کسب نمایند. از جمله چالش‌ها در این مسیر این است که:

  • دانش‌آموزان در سال تحصیلی پر ماجرای دوازدهم تجربی، تنها می‌توانند، نسبت به مطالعه و بررسی نکات طلایی هر کتاب، اقدام کنند و در واقع زمانی برای تحقیق و تفحص، برای کشف نحوه‌ی مطالعه کتاب ها باقی نخواهد ماند.
  • از طرفی در سال دوازدهم تجربی، دانش‌آموزان مجبور هستند علاوه بر شرکت در امتحانات نهایی با رویداد نفس‌گیر کنکور، مواجه شوند. در این فرصت محدود دانش‌آموزان باید علاوه بر خواندن کتاب به منظور موفقیت در امتحانات نهایی، برای یافتن روش پاسخگویی مناسب به تست‌های کنکور هم وقت صرف نمایند، که این کار عملاً بسیار دشوار خواهد بود.
  • از طرفی دیگر دانش‌آموزان در این سال باید در جستجوی مرجع صحیح مطالعاتی جهت مطالعه، مرور و تهیه‌ی جزوه کامل و دقیق حاوی نکات طلایی هر کتاب، باشند که این کار نیز نیازمند اختصاص زمان بسیار زیادی خواهد بود.

تنها راه چاره، بهره‌مندی از ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی است. با مشاهده‌ی ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی مدرسه مجازی آی نو که با پوشش کامل دروس به صورت کاملاً رایگان با کیفیت ضبط عالی و بدون محدودیت زمانی ارائه می‌شوند، شما خواهید توانست به منبع ارزشمندی برای آموزش کامل و اصولی توسط استاد‌های برتر و با تجربه دست یابید. از طرفی این امکان برای شما فراهم شده است که هم‌زمان با تدریس دبیران حرفه‌ای، روش‌هاي نوين آموزشي برای یادگیری هر درس را بیاموزید و با خیالی آسوده، با تماشای مکرر آن‌ها، به مرور و تکرار نکات طلایی دروس تجربی، بپردازید.

مقایسه‌ برتری معلم خصوصی با ویدیو آموزشی رایگان

مقایسه‌ برتری معلم خصوصی با ویدیو آموزشی رایگان

حضور در کلاس خصوصی برای رشته تجربی، راهی برای استفاده از تجربه‌ی یک معلم خصوصی برای تجربی، به نظر می‌رسد، اما به دلایلی نمی‌توان برای یادگیری بیش‌تر کتاب‌های تجربی، روی گزینه‌ی معلم خصوصی حساب کرد، زیرا:

  • شاید شنیده باشید که «وقت طلاست!» ولی برای دانش‌آموزان سال دوازدهم تجربی، زمان از طلا هم ارزشمند‌تر خواهد بود. به این ترتیب حداقل برای تدریس کتاب‌های فیزیک 3، شیمی 3، زیست شناسی 3، ریاضی 3 و عربی زبان قرآن 3، نیاز به حضور مرتب در کلاس خصوصی خواهید داشت و هر هفته مجبور خواهید بود که ساعات بسیاری را برای آماده شدن در کلاس خصوصی سپری نمایید.
  • از طرف دیگر هزینه‌ی بهره‌مندی از تجارب یک معلم کارآزموده، بسیار زیاد است. این در حالی مفید خواهد بود که شما توان مالی برای پرداخت حداقل 40 ساعت دستمزد معلم خصوصی را در ماه داشته باشید.
  • زمان بهره‌مندی از تجارب یک معلم خصوصی محدود است و در ساعات مطالعه‌ی شما در شبانه‌روز، امکان دسترسی به معلم خصوصی، وجود نخواهد داشت.

در حقیقت دیگر زمان استفاده‌ی حداقلی از زمان گذشته است! در این روزگار باید بتوانید از تک‌تک لحظات به بهترین نحو استفاده کنید. در واقع ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی مدرسه مجازی آی نو می‌توانند مانند غول چراغ جادو عمل کنند و فرصتی را برای شما دانش‌آموزان عزیز فراهم نمایند تا بتوانید به صورت کاملاً رایگان به منبع ارزشمندی که با کیفیت عالی ضبط شده و هیچ محدودیت زمانی برای آن تعریف نشده است، دسترسی داشته باشید. در حقیقت مدرسه مجازی آی نو با ارائه‌ی ویدیو‌های آموزشی رایگان، گامی بزرگ را در جهت آموزش کامل و اصولی برداشته است و شما می‌توانید تمامی دروس را با همراهی اساتید برتر و باتجربه در تمام طول شبانه‌روز مطالعه کنید.

رفع چالش‌ها، با ویدیو آموزشی رایگان دوازدهم تجربی مدرسه آی نو

این روز‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، کارهای دشوار، به آسان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شوند. بنابراین با توجه به این که جهان به سمت «انجام سریع کار‌ها» پیش می‌رود، دیگر وقت «باز کردن کتاب!» نیست و چاره‌ی کار در استفاده از روش‌های نوین آموزشی خلاصه می‌شود. در امر آموزش نیز بهترین ابزار کمک آموزشی، ویدیو‌های آموزشی هستند که از طریق آن‌ها، دبيران موفق شده‌اند تا بدون حضور فیزیکی، صفر تا صد مطالب كتاب را به طور کامل در اختيار دانش‌آموزان، قرار دهند.

به این ترتیب با دسترسی رایگان به ویدیو های آموزشی رشته تجربی و مشاهده‌ی ویدیو‌های حل تمرینات دوازدهم تجربی مدرسه مجازی آی نو، روش یادگیری سریع، آسان و بدون پرداخت هزینه را انتخاب خواهید نمود. شما می‌توانید این فیلم‌های آموزشی را به طور رایگان از طریق سایت مدرسه مجازی آی نو، مشاهده کنید. به جز رایگان بودن استفاده از این ویدیو‌های آموزشی، سایر مزایا عبارتند از:

  • این ویدیو‌ها تکرار پذیر هستند. مرور، یکی از روش‌های مطالعه برای کسب نتیجه‌ی مطلوب در درس‌خواندن است. مرور پیوسته‌ی نکات طلایی تمامی دروس در سال دوازدهم تجربی، با کسب نتیجه‌ی دلخواه در امتحانات نهایی و کنکور سال دوازدهم تجربی، همراه خواهد بود.
  • این ویدیو‌ها به شما در تهیه‌ی جزوه کامل و دقیق، یاری می‌رسانند. حتماً تا به حال به این نتیجه رسیده‌اید که تهیه‌ی جزوه در زمان محدود کلاس درسی، با امکان بروز اشتباهات فراوانی همراه است.
  • درک بسیاری از مفاهیم دروسی نظیر زیست‌ شناسی دوازدهم تجربی، بسیار دشوار است. در روند یادگیری تجربی با ویدیو‌ آموزشی مدرسه مجازی آی نو، مفاهیم درسی توسط دبیران حرفه‌ای، به ساده‌ترین شکل ممکن، با استفاده از ابزار‌های کمک آموزشی سمعی و بصری، آموزش داده می‌شوند.

مشاهده رایگان ویدیو‌های آموزشی رشته تجربی

مشاهده رایگان ویدیو‌های آموزشی رشته تجربی

همان‌طور که می‌دانید تهیه‌ی مجموعه ویدیو‌های کتاب‌های درسی دوازدهم تجربی با هزینه خواهد بود، اما در مدرسه مجازی آی نو، برای ایجاد فرصت‌های برابر برای همه‌ی دانش‌آموزان، بستری برای ارائه‌ی ویدیو‌های  آموزشی رایگان به همراه ویدیو‌های حل تمرین، فراهم شده است. 

با مشاهده‌ی پیوسته‌ی ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو و مرور و تمرین بسیار، احتمال موفقیت در امتحانات نهایی و کنکور، بسیار افزایش خواهد یافت.

محتوای فیلم‌های آموزشی رایگان پایه دوازدهم، بر پایه کتاب‌های درسی، توسط دبیران مجرب مدرسه مجازی آی نو تدوین شده‌ است. لازم به ذکر است، این ویدیو‌ها در تمامی مقاطع آموزشی، به‌خصوص در پایه دوازدهم، در دسترس دانش‌آموزان ایران عزیز، قرار دارد. برای تقویت دانش‌آموزان پایه دوازدهم در حل تمرینات کتاب درسی، دبیران حرفه‌ای در محتوای این فیلم‌های آموزشی رایگان پایه دوازدهم به حل تمرینات کتاب درسی نیز می‌پردازند.

برای این که شما هم توانایی حل تمرینات را پیدا نمایید، باید سعی کنید که چندین بار، مراحل حل را با دبیران تکرار نمایید تا بتوانید از عهده‌ی فهم نکات طلایی و حل تمرینات مهم کتاب درسی، بر‌آیید.


مقالات مشابه

بهترین کتاب های آزمون هوش ششم چرا رمان بخوانیم و چه رمانی بخوانیم آموزش نویسندگی مسیری برای موفقیت تأثیر انتخاب دبیرستان خوب در قبولی کنکور تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم آموزش زمان بندی سمپاشی منازل معرفی کامل انواع شاخه های حسابداری 25 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی خرید ویو ویدیو اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد محاسبه نمرات برای انتخاب رشته نهم آشنایی با بهترین پارچه فرم مدارس سال 1402 راه های جذب دانش‌آموز برای تدریس خصوصی تفاوت گوگل شیت و اکسل معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) تفاوت CRM و اتوماسیون اداری در چیست دبیرخانه چیست و چه وظایفی دارد شرح وظایف و تفاوت دبیرخانه و بایگانی تفاوت دبیرخانه و بایگانی مستندات چیست چگونه اسناد را بایگانی کنیم +بهترین روش ‌ها برای مرتب ‌سازی اسناد بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات توده سینه چقدر خطرناک است
لیست مقالات