اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند

 

  • سامانه مدیار چیست؟
  • مدارس برتر از چه سامانه ای به منظور هوشمندسازی مدرسه خود استفاده می کنند؟
  • مدارس ممتاز دارای چه ویژگی هایی می باشند؟
  • امکانات و مزایای سامانه مدیار چیست؟
  • نحوه ثبت نام در سامانه مدیار به چه صورت می باشد؟

 

برای هر یک از والدین، معیارهای انتخاب مدرسه با یکدیگر فرق دارد و با توجه به وضعیت مالی، سبک زندگی و یا تفکرات آنها متفاوت می باشد. همه اولیا یا اکثر آنها ، به فکر مدرسه خوب با امکانات مطلوب برای فرزندان خود می باشند به دلیل اینکه مدرسه مکانی می باشد که دانش‌آموز وقت زیادی را در آن می گذراند. در حقیقت مدرسه یک جامعۀ کوچک می باشد. اکثر اولیا تمایل دارند تا فرزندشان در مدرسه ای با امکانات آموزشی عالی، کادری باتجربه و دانش آموزان درس خوان تعلیم ببینند.

روش های انتخاب مدرسه مناسب و برتر

  • شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که چگونه می توان مدرسه ممتاز انتخاب نمود؟
  • معیارهای مدرسه ممتاز چیست؟

 به منظور پیدا کردن مدرسه خوب، باید تحقیق نمایید و نظرات اطرافیان خود را گوش دهید. همچنین می توانید از نظرات اولیایی که فرزندان خود را در مدارس گوناگون ثبت نام کرده اند مطلع شوید و سپس تصمیم گیری نمایید. 

یک مدرسه خوب، دارای فضای دلنشین و جذاب می باشد تا دانش آموزان رغبت داشته باشند و به مدرسه بروند. 

همچنین مدارس برتر همیشه دارای کادر آموزشی مجرب و باتجربه می باشند که مطابق با معیارهای روز به دانش آموزان آموزش می دهند. همچنین مدرسه برتر دارای وسایل و امکانات کافی و مناسب و تجهیزات کمک آموزشی مطلوب می باشد تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم درسی را به خوبی یاد بگیرند و در ذهنشان بماند. 

مدرسه مناسب مهارت محور می باشد. برای این امر ، مدرسه باید دارای ابزار کمک آموزشی باشد تا مفاهیم درسی به آسانی به دانش آموزان انتقال یابد و سطح علمی دانش آموز ارتقا یابد. مخصوصا برای دانش آموزان ابتدایی این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا همه چیز را به شکل تصویری و لمسی باید به آنها انتقال داد.

ارتباط معلم با دانش آموزان و اولیا یکی از موارد مهم در دوره آموزشی دانش آموز می باشد. با به وجود آمدن کرونا و غیر حضوری شدن کلاس های درس، کلیه مدارس برتر به سمت هوشمند سازی حرکت کردند. برای هوشمندسازی مدارس لازم می باشد تا از اپلیکیشن هوشمندسازی مدرسه استفاده نمایید. یکی از بهترین و مناسب ترین برنامه های هوشمندسازی مدارس، برنامه مدیار می باشد.

برنامه هوشمند مدیار چیست؟

سامانه هوشمند مدارس مدیار

برنامه مدیار یک اپلیکیشن به منظور هوشمندسازی مدارس می باشد که مسئولین ، اولیا و دانش آموزان می توانند برنامه را بر روی گوشی اندروید یا ios نصب نمایند و یا با کامپیوتر و لپ تاپ وارد برنامه شوند و از این طریق با یکدیگر در ارتباط باشند. در حال حاضر تعداد زیادی از مدارس و آموزشگاه ها در تهران از سامانه مدیار استفاده می نمایند و با استقبال زیادی روبرو شد. با وجود کرونا و غیرحضوری شدن مدارس برترین مدارس شمال تهران از جمله آموزشگاه فنی و حرفه ای آزادی از برنامه مدیار به منظور هوشمند نمودن مدرسه استفاده می نماید. 

از طریق اپلیکیشن مدیار، دانش آموزان در هر ساعتی می توانند با معلم و مسئولین مدرسه در ارتباط باشند و بدون محدودیت زمانی و مکانی با معلم در ارتباط باشند. همچنین از این طریق اولیا می توانند در هر زمان وضعیت تحصیلی دانش آموزان را پیگیری و ارزیابی نمایند و از پیشرفت یا پسرفت آنها مطلع گردند. همچنین اولیا می توانند با مسئولین و معلم در هر ساعتی از روز در ارتباط باشند.

امکانات سامانه هوشمند مدیار 

سامانه مدیار دارای امکانات و مزایای بسیاری می باشد و هر یک از مدارس می توانند با توجه به شرایط مدرسه از امکانات آن استفاده نمایند. این بخش ها عبارتند از:

سامانه هوشمند مدیار

ثبت نام در سامانه مدیار 

به منظور هوشمندسازی مدرسه خود و استفاده از اپلیکیشن مدیار ، شما باید در سامانه ثبت نام نمایید و اطلاعات مدرسه خود را وارد کنید. همچنین می توانید به مدت یک ماه به صورت آزمایشی از سامانه مدیار استفاده نمایید و در صورت تمایل برنامه را خریداری نمایید. به منظور ثبت نام در برنامه مدیار بر روی گزینه زیر کلیک نمایید.

 

تعرفه های برنامه مدیار

به منظور استفاده از سامانه مدیار لازم است بعد از ثبت نام در برنامه ، آن را بر اساس تعداد دانش آموزان و مدت زمانی که می خواهید از سامانه مدیار استفاده نمایید خریداری نمایید. به منظور مشاهده هزینه برنامه بر روی "قیمت ها" کلیک نمایید.

لازم به ذکر است شما می توانید برای مدت محدود و تعداد محدود برنامه را به صورت رایگان تهیه نمایید و از آن استفاده کنید.


مقالات مشابه

برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند بهترین مدارس برتر چیذر - اندرزگو در منطقه 1 بهترین مدارس برتر اوین در منطقه 1 تهران بهترین مدارس برتر نیاوران ، منظریه ، جمال آباد و باهنر در منطقه 1 بهترین مدارس برتر ولنجک در منطقه 1 بهترین مدارس برتر فرمانیه در منطقه 1 بهترین مدارس برتر زعفرانیه در منطقه 1 بهترین مدارس برتر ازگل و بلوار ارتش در منطقه 1 بهترین مدارس برتر قیطریه منطقه 1 دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان بهترین مدارس برتر تجریش منطقه 1 بهترین مدارس برتر خیابان فرشته منطقه 1 بهترین مدارس برتر جماران منطقه 1 بهترین مدارس برتر درکه منطقه 1 بهترین مدارس برتر دزاشیب منطقه 1 بهترین مدارس برتر اوین منطقه 1 بهترین مدارس برتر آجودانیه منطقه 1 بهترین مدارس برتر دارآباد منطقه 1 برترین مدارس محمودیه و الهیه منطقه 1 مدارس برتر شهرک شهید محلاتی و مینی سیتی منطقه 1 برترین مدارس شهرک نفت و سوهانک منطقه 1 بهترین مدارس اوشان منطقه 1 برترین مدارس کامرانیه منطقه 1 مدارس برتر اقدسیه منطقه 1 فواید آزمون های آزمایشی طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه
لیست مقالات